Przechowywanie danych
Eksport danych
Wyszukiwanie
Raportowanie
Integracje
Najważniejsze funkcje
To jedno z narzędzi pakietu G suite pozwalające zabezpieczać, archiwizować, wyszukiwać oraz eksportować dane (pliki, wiadomości e-mail). Przydaje się również gdy chcemy skontrolować działania danego użytkownika oraz mieć dostęp do jego danych.
Sami określamy, jak długo chcemy przechowywać dane użytkownika oraz co dokładnie ma być zachowane.
Administrator może wyeksportować dane w dowolnym formacie, ma także dostęp do kont, które nie są już aktywne.
Vault posiada rozbudowaną możliwość wyszukiwania danych. Pozwala określić typ danych, nazwę użytkownika, u którego szukamy informacji, słowa kluczowe, datę oraz inne.
Chcesz dowiedzieć się więcej o Vault
oraz innych produktach G Suite?
W takim razie koniecznie zapoznaj się z naszymi wpisami blogowymi:
15 Wspólnych Funkcji Dokumentów, Arkuszy i Prezentacji Google
Wszystkie aplikacje G Suite są ze sobą ściśle zintegrowane. Sprawdź, jakie wspólne funkcje posiadają Dokumenty, Arkusze i Prezentacje Google.
15 Funkcji, Jak Efektywniej Korzystać z Gmaila
Poznaj ciekawe funkcjonalności Gmaila, które w znacznym stopniu ułatwią Ci codzienne korzystanie ze skrzynki mailowej.
14 Obszarów, Na Których Powinna Skupić Się Każda Firma Dążąca Do Automatyzacji
Aktualne rozwiązania technologiczne pozwalają nam zautomatyzować wiele procesów w firmie. Poznaj 14 obszarów, w ktorych możesz je zastosować.