Komunikacja
Praca zespołowa
Notatki
Mobilność
Integracje
Możliwości Google Keep
Google Keep jest idealnym rozwiązaniem dla ludzi, którzy chcą zwiększyć swoją produktywność i szybko zapisać najważniejsze informacje.
Na bieżąco zapisuj wszystkie pomysły i zadania do wykonania.
Możesz posegregować swoje notatki, wykorzystując kolory i etykiety. Dzięki temu sprawnie zorganizujesz swoją pracę.
Notatki możesz zamieścić w postaci tekstu, listy, zdjęć, audio oraz rysunków.
Praca zespołowa
Twórz wspólnie z zespołem notatki oraz zadania do wykonania.
Pracuj z całym zespołem nad zamieszczonymi notatkami. Dzięki powiadomieniom będziesz informowany/a o wszystkich zmianach, jakie w nich zaszły.
Systematycznie sprawdzaj stan zadań do wykonania.
Sprawdzaj i twórz notatki z dowolnego miejsca oraz urządzenia. Nie potrzebujesz nawet połączenia do internetu. Każda wprowadzona zmiana zostanie automatycznie zapisana.
Chcesz dowiedzieć się więcej o Google Keep
oraz innych produktach G Suite?
W takim razie koniecznie zapoznaj się z naszymi wpisami blogowymi:
15 Wspólnych Funkcji Dokumentów, Arkuszy i Prezentacji Google
Wszystkie aplikacje G Suite są ze sobą ściśle zintegrowane. Sprawdź, jakie wspólne funkcje posiadają Dokumenty, Arkusze i Prezentacje Google.
12 Powodów, Dla Których Warto Zacząć Pracę Na G Suite
Rozwiązania chmurowe zrewolucjonizowały sposób pracy oraz przechowywanie danych. Sprawdź, jak możesz wykorzystać G Suite w swojej firmie.
15 Funkcji, Jak Efektywniej Korzystać z Gmaila
Poznaj ciekawe funkcjonalności Gmaila, które w znacznym stopniu ułatwią Ci codzienne korzystanie ze skrzynki mailowej.