Komunikacja
Praca zespołowa
Wyszukiwanie
Mobilność
Integracje
Najważniejsze funkcje
Dzięki Google Cloud Search możesz błyskawicznie znaleźć treści, których aktualnie potrzebujesz.
Szybki dostęp do właściwych informacji.
Wyszukanie treści z aplikacji Google m.in. z Gmaila, Dokumentów, Arkuszy, Prezentacji, Kalendarzy.
Otrzymasz od Cloud Search odpowiedzi na swoje pytania oraz trafne sugestie, które usprawnią Twoją codzienną pracę.
Dodatkowe informacje
Możesz wyszukiwać informacje z katalogu firmy, dane kontaktowe, wydarzenia oraz pliki.
Cały Twój zespół od razu może korzystać z rozwiązań Cloud Search.
Google Cloud Search obsługuje również dane zewnętrznych firm, dzięki łącznikom do źródeł takich jak Salesforce lub SAP (oraz do ponad 100 innych)
Chcesz dowiedzieć się więcej o Cloud Search oraz innych produktach G Suite?
W takim razie koniecznie zapoznaj się z naszymi wpisami blogowymi:
Jak w 5 Krokach Uporządkować Swój Dysk Google
Poznaj wszystkie możliwości Dysku Google. Zobacz, w jaki sposób możesz zorganizować swój dysk , aby lepiej przechowywać w nim swoje pliki.
7 Kroków Do Wdrożenia Procedur w Swojej Firmie
Procedury w znacznej mierze mogą usprawnić funkcjonowanie całego biznesu. Dowiedz się, jak je sprawnie wdrożyć do swojej firmy.
10 Sposobów Na Automatyczne Pozyskiwanie Leadów, Sprzedaż i Marketing
Technologia pozwala nam zautomatyzować wiele czynności m.in. pozyskiwanie i utrzymanie klientów. Sprawdź, jakie narzędzia to umożliwiają.