Rozwój technologii sprawił, że wiele czynności można w dużej mierze zautomatyzować lub wykorzystać pół automatyzacje. Odpowiednie wdrożenie takich rozwiązań może zaoszczędzić firmie czasami nawet kilkadziesiąt godzin w ciągu miesiąca. W tym artykule przedstawimy kilka przykładów, jak można zautomatyzować marketing, pozyskiwanie leadów, sprzedaż oraz przedstawimy narzędzia, które to umożliwią.

Dlaczego warto automatyzować działania wykonywane w internecie?

  • Lepsza obsługa klienta, która działa 24/h.
  • Kontrahenci otrzymują odpowiedź w chwili wysłania zapytania.
  • Znacząca oszczędność czasu i pieniędzy.
  • Raz ustawiony system działa później niemal samodzielnie.
  • Możliwość wykonywania testów A/B i wybrania optymalnego rozwiązania.
  • Pełna kontrola nad całym procesem.
  • Nie trzeba pamiętać o wszystkich elementach procesu.
  • Możliwość zbierania i analizowania danych.
  • Większa efektywność i wydajność procesów.
  • Brak błędów w postaci czynnika ludzkiego.
  • Ciągły wzrost potencjalnych klientów.
  • Umożliwia lepiej budować relacje z aktualnymi kontrahentami.
  • i wiele, wiele innych….

Co można zautomatyzować?

1. Działania marketingowe

Działania marketingowe w dużej mierze wiążą się z tworzeniem wartościowych treści dla odbiorców, a to jest element, którego niestety nie można zautomatyzować. Jednak istnieje kilka sposobów, które w znacznym stopniu mogą zoptymalizować nasze działania, a do części z nich można zastosować pół automatyzacje.

Jak usprawnić działania w social mediach?

Kanały w mediach społecznościowych żyją głównie dzięki systematycznemu dodawaniu postów. Jednak w wirze pracy bardzo ciężko znaleźć czas, żeby kilka razy w tygodniu dodawać nowe materiały. Poniższe metody, które za chwilę omówimy, nie są idealnym rozwiązaniem. Jeśli masz czas, zasoby i umiejętności, żeby codziennie dodawać treści na social mediach, to przytoczone przez nas narzędzia mogą się Tobie nie przydać. Jednak jeśli szukasz alternatywy, która pomoże zaoszczędzić czas i zoptymalizować Ci pewne działania, to poniższe półśrodki na pewno się Tobie przydadzą.

  • Stosowanie plannerów postów. 

Bardzo ciężko jest codziennie odrywać się od bieżącej pracy i poświęcać czas na tworzenie nowych treści. O wiele bardziej efektywne jest zaplanowanie wszystkich treści raz w tygodniu, a niektóre firmy robią to nawet raz w miesiącu. W taki sposób o wiele łatwiej można zaplanować czas na takie działania, a cały proces jest wykonywany znacznie sprawniej.

Niestety aktualnie nie można planować postów bezpośrednio na platformie LinkedIn i Instagram. Dodatkowo, jeśli dodajesz treści na kilku mediach społecznościowych, to przechodzenie pomiędzy tymi kanałami zajmuje dodatkowy czas. W tym celu warto zdecydować się na skorzystanie z narzędzi zewnętrznych, które pomagają planować posty na różnych mediach społecznościowych.

Na rynku istnieje wiele takich rozwiązań. Do najpopularniejszych z nich należy m.in. HootSuite, Buffer oraz Later. W smartBusiness korzystamy z CreatorStudio, który jest narzędziem udostępnionym przez Facebooka. Można na nim również planować posty na Instagramie. Czasami wykorzystujemy również oprogramowanie Panoly, które umożliwia planowanie relacji na tych dwóch kanałach. Jeśli chodzi o planowanie postów na pozostałych mediach społecznościowych, to stosujemy integracje, które automatycznie dodają treści na LinkedIn, Twitterze i Pinterest, w momencie kiedy dodamy posty na Facebooku i Instagramie.

Podczas tworzenia postów polecamy skorzystać z bezpłatnego narzędzia do tworzenia grafik Canva. Możesz w nim stworzyć gotowe szablony grafik, dzięki którym znacząco skrócisz czas przygotowywania materiałów graficznych.

  • Integrowanie mediów społecznościowych.

Naszymi głównymi mediami społecznościowymi jest Facebook i Youtube, a dodatkowymi są

LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest oraz SlaidShare, jednak nie skupiamy się za bardzo na promowaniu tych kanałach. Dzięki nim docieram do troszkę większej grupy odbiorców. Dodatkowo zdajemy sobie sprawę, że rynek mediów społecznościowych szybko się zmienia, więc wolimy już teraz posiadać jakieś treści na innych kanałach, bo może się okazać, że przydadzą nam się w przyszłości. Dlatego postanowiliśmy zautomatyzować dodawanie na nich treści, stosując pewne integracje. Wszystko dzieje się automatycznie, więc nie tracimy czasu oraz nie ponosimy kosztów, aby zamieszczać tam dodatkowe treści.

Aby, to zrobić w smartBusiness korzystamy z oprogramowania Zapier, który jest kombajnem jeśli chodzi o integrowanie ze sobą przeróżnych aplikacji (szerzej zostanie on omówiony w dalszej części artykułu). Początkowo chcieliśmy, żeby z naszego głównego kanału, czyli Facebooka, dodawały się takie same posty na pozostałych kanałach. Jednak większość narzędzi pozwala zamieszczać treści z Instagrama na inne social media, ale nie odwrotnie. Dodatkowo na Instagramie mogą zostać dodane wyłącznie posty, które posiadają ciekawą grafikę, dlatego postanowiliśmy, że będziemy ręcznie planować posty na Facebooku i Instagramie za pomocą narzędzia CreatorStudio

Następnie po zamieszczeniu materiałów na tych mediach społecznościowych ustawiliśmy integracje za pomocą Zapiera, który dodaje posty na LinkedIn i Twitterze po ich zamieszczeniu na  Facebooku, zaś na Pinterest zostają dodane w momencie kiedy opublikujemy je na Instagramie.

Oczywiście istnieje wiele innych integracji, które możesz zastosować w swojej firmie np. po zamieszczeniu artykułu na bloga lub dodaniu video na YouTube mogą zostać one dodane automatycznie posty na Facebooku, czy Twitterze. My nie korzystamy z takich rozwiązań wsmartBusiness, bo wolimy mieć kontrolę kiedy ma zostać promowany konkretny artykuł lub wideo. To od Ciebie zależy, jak chcesz wykorzystać to narzędzie. Dodatkowo warto wspomnieć, że istnieje możliwość zintegrowania swojego prywatnego konta na LinkedIn z innymi social mediami, co jest niemożliwe na innych kanałach. 

  • Automatyzowanie elementów kampanii reklamowych.

Najpopularniejszymi rozwiązaniami do tworzenia reklam jest wszystkim znany Facebook Ads i Google Ads. Oczywiście możliwości automatyzacji jest bardzo dużo, dlatego przedstawimy kilka przykładów, które mogą Cię zainspirować do tego, aby bardziej zagłębić się w tym temacie. Zarówno na Facebook Ads, jak i Google Ads można automatyzować podobne elementy. Czasami różnią się one niektórymi aspektami, ale my na ten moment nie będziemy wchodzić w aż takie szczegóły. 

 Co można zautomatyzować, tworząc kampanię reklamową?

Stawki – aktualnie algorytmy korzystnie dobierają automatycznie stawki w aukcjach pomiędzy reklamodawcami, więc jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z tworzenia reklam, to na pewno warto skorzystać z tej opcji.

Umiejscowienie – narzędzie samo decyduje, w jakim miejscu będzie wyświetlana Twoja reklama. Przy tej automatyzacji należy uważać, czy przygotowana kreacja reklamowa prawidłowo wyświetla się we wszystkich miejscach.

Targetowanie – przy wyborze grupy docelowej, czasami może pojawić się opcja, która umożliwia rozszerzenie wybranego przez Ciebie sposobu targetowania. Oznacza to, że algorytmy będą testować również inne grupy odbiorców. Ta funkcja  potrafi przynieść bardzo dobre rezultaty, jednak czasami się nie sprawdza, więc warto mieć ją pod kontrolą.

Budżet kampanii – system samodzielnie decyduje, w jaki sposób należy rozdzielić budżet pomiędzy kampaniami, żeby w jak największym stopniu zrealizować ustalony cel. Tak samo jak w powyższym punkcie, należy raz na jakiś czas sprawdzić, czy zgadzamy się z decyzjami, jakie podjął algorytm.

Testowanie różnych rodzajów reklam – czasami systemy umożliwiają tworzenie alternatywnych rodzajów nagłówków, tekstów, czy zdjęć. Dzięki temu można przetestować kilka rodzajów kampanii, a system sprawdza, który z nich jest najbardziej efektywny. Zdecydowanie warto korzystać z tej funkcji.

Reguły – są to już bardziej zaawansowane opcje, z których powinny korzystać osoby, które stworzyły już kilkanaście zestawów reklam. Są one bardzo pomocne przy optymalizowaniu kampanii. Za pomocą reguł można np. wyłączyć reklamy, które w ciągu 7 dniu, nie osiągnęły X rezultatów.

Oczywiście istnieje wiele dodatkowych narzędzi, które pomagają tworzyć bardziej zaawansowane kampanie, a tym samym udostępniają opcje, dzięki którym można zautomatyzować więcej obszarów np. taki narzędziem jest FastTony, który rozbudowuje panel reklamowy na Facebooku. W przypadku Google Ads takimi oprogramowaniami są PromoNavi, Blue Winston, czy Optymzr.

Dodatkowo można zintegrować reklamy leadowe, które pozyskują nowe kontakty, aby zostały automatycznie dodane do CRM-u, listy mailingowej, czy Excela. Można to zrobić np. za pomocą wcześniej wspomnianego oprogramowania Zapier. Można również zaciągać raporty z kampanii reklamowych, łącząc dane z Facebookowego Menadżera reklam i Google Analytics, ale do tego potrzebne są płatne narzędzie takie jak Supermetrics lub Analytics Edge.  

  • Cykle maili.

Jest to najczęściej automatyzowany obszar w marketingu. Kiedy użytkownik zapisze się na listę mailingową, można zaplanować cykl maili, jakie ma otrzymać klient. Dodatkowo można utworzyć wiele reguł, które decydują o tym, jaki mail otrzyma dana osoba. Odpowiednie skonstruowanie cyklów takich maili umożliwia nam segmentowanie grupy odbiorców. Takie narzędzia można wykorzystać do budowanie relacji z odbiorcami lub można wysyłać wiadomości ofertowe. My w tym celu wykorzystujemy ActiveCampaign.

  • Inne automatyzacje.

Można również wykorzystać chatboty oraz notyfikacje. W tym celu trzeba stworzyć oddzielne bazy subskrybentów. Za ich pomocą tak samo jak w przypadku maili można wysyłać cotygodniowe wiadomości promujące np. nowy artykuł na blogu lub wykorzystać je do kampanii sprzedażowych. Do tworzenia chatbotów wykorzystujemy Chatfuel, zaś do notyfikacji PushPushGo.

Warto korzystać z tych alternatywnych metod wysyłania wiadomości, ponieważ ponad 90% odbiorców otwiera powiadomienia wysyłane za pomocą chatbotów, a notyfikacje pojawiają się na komputerze Twoich odbiorców, niezależnie od tego, na jakiej stronie się znajdują.

2. Pozyskiwanie leadów.

Dzięki dostępnym rozwiązaniom na rynku można stworzyć odpowiednie mechanizmy, które będą systematycznie generowały Ci nowe leady. Jeśli raz przygotujesz odpowiednie systemy, nie będziesz musiał/a się już martwić o ciągłe pozyskiwanie nowych klientów. Zanim jednak zaczniesz stosować poniższe metody, pamiętaj, żeby wcześniej przemyśleć swoją grupę odbiorców i stworzyć odpowiednie persony. Automatyczne pozyskiwanie leadów jest efektywne tylko wtedy kiedy jasno określisz, do kogo chcesz dotrzeć oraz w jaki sposób możesz pomóc tej grupie docelowej. Dzięki temu lepiej dobierzesz i spersonalizujesz ofertę. 

  • Lejki sprzedażowe

Jest to najtrudniejsza metoda pod kątem technicznym, ponieważ należy ze sobą zintegrować kilka narzędzi. Rodzajów lejków jest bardzo dużo. W tym artykule przedstawimy Ci, jak może wyglądać prosty lejek sprzedażowy.

Przed rozpoczęciem budowy lejka należy stworzyć tak zwany “Lead magnet”. Jest to jakiś wartościowy materiał w postaci e-booka, PDFa, inforgrafiki lub wideo, którym powinna być zainteresowana Twoja grupa docelowa. Następnie można przejść do przygotowywania poszczególnych elementów lejka. 

Zaczynamy od przygotowania reklamy na Facebook Ads lub Google Ads, która będzie promować stworzony przez Ciebie “Lead magnet”. Po kliknięciu reklamy, klient powinien zostać przekierowany na specjalnie przygotowany landingpage, na którym będzie znajdować się formularz do wypełnienia. W tym momencie pozyskujemy pierwsze dane od klienta w postaci imienia oraz maila. Dodatkowo pobierasz informacje do remarketingu za pomocą Pixcela FacePixela Tagu Google Ads. 

Po wysłaniu formularza przez klienta powinny zadziać się dwie rzeczy jednocześnie. Po pierwsze na podany email powinien zostać wysłany obiecany materiał do pobrania, a po drugie klient powinien zostać automatycznie przekierowany na tak zwany “Thank you page”. W zależności od tego, co jest celem Twojej kampanii, na stronie mogą się znaleźć różne elementy. Na “Thank you page” możesz np. zaproponować w okazyjnej cenie jakiś swój produkt lub usługę. Oferta powinna być ograniczona czasowo, żeby klient miał większą motywację do zakupu produktu/usługi w tym momencie. 

Dzięki pozyskaniu adresu mailowego możesz teraz wysyłać do danej osoby wiadomości mailowe. Przed rozpoczęciem całej kampanii sprzedażowej polecamy, żebyś ustawił/a w swoim systemie do wysyłki mailingu szereg automatycznych wiadomości. Polecamy wypróbować sekwencję “Know me”, “Like me”, “Trust me”, “Pay me”. Pierwszy mail ma za zadanie przedstawić, czym zajmuje się Twoja firma. Następnie podziel się z klientem kilkoma wartościowymi wskazówkami, które może zastosować w swoim biznesie. Kolejnym krokiem jest uwiarygodnienie Twojej firmy poprzez opowiedzenie jakiegoś case study lub przedstawienia konkretnych danych, które obrazują, w jaki sposób pomogłeś/aś swoim klientom osiągnąć lepsze wyniki. Dopiero na końcu powinien zostać wysłany mail z konkretną ofertą. Po takim cyklu istnieje o wiele większe prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na współpracę z Tobą, niż gdybyś od razu wysłał mu ofertę sprzedażową.

Oczywiście to dopiero początek budowania relacji z Twoim klientem. Nie każdy zdecyduje się podjąć od razu z Tobą współpracę. Dlatego powinieneś/aś raz w tygodniu wysyłać do niego newsletter, aby podtrzymywać z nim kontakt, a przy okazji możesz zacząć go edukować o swoich rozwiązaniach. Raz na jakiś czas oczywiście warto wysłać kampanię sprzedażową.

Ostatnim elementem jest oczywiście zastosowanie kampanii remarketingowych. Dopiero w tym momencie powinieneś/aś wysyłać reklamy, które mają na celu zachęcić użytkownika, do zakupu Twojego produktu lub usługi. Warto zaznaczyć, że reklamy remarketingowe są o wiele efektywniejsze i tańsze niż tradycyjne reklamy, ponieważ ta osoba już poznała Twoją firmę i jest bardziej skłonna, żeby skorzystać z proponowanych przez Ciebie rozwiązań. 

  • Linkedin 

Jest to największa platforma społecznościowa, która umożliwia stosunkowe łatwe nawiązywanie głównie kontaktów B2B. LinkedIn udostępnia użytkownikom zaawansowaną wyszukiwarkę, dzięki której możemy szukać osoby m.in. po stanowisku, wielkości firmy, czy branży, w której pracują. Jak się domyślasz, jest to idealne medium do automatycznego pozyskiwania leadów.

– Boty na LinkedIn

Na przestrzeni lat powstało wiele firm, które pomagają automatycznie pozyskiwać nowe kontakty za pomocą zaprogramowanych botów. Pozwalają one m.in.:

  • wysyłanie zaproszeń do wybranych grup docelowych jednym kliknięciem,
  • dają możliwość szukania leadów za pomocą zaawansowanych filtrów,
  • stworzenie cyklu wiadomości, które rozpoczynają relacje z klientem,
  • umożliwiają ustawienie czasu i terminu wysyłki maili oraz można określić, do ilu osób mają zostać wysłane,
  • kontakty można dowolnie targetować i segmentować w systemie, 
  • boty mogą odwiedzać określone profile osób, aby zwrócić na siebie uwagę (część osób nawiązuje relacje z osobami, które przeglądają ich profile).

Tego typu narzędzi na rynku jest bardzo dużo. Do najpopularniejszych rozwiązań należą m.in. Dux-soup, LinkedProspect, ZOPTO.

– Sales Navigator + CRM

Sales Navigator jest to wewnętrzne narzędzie od LinkedIn do kontaktowania sprzedawców z potencjalnymi klientami. To rozwiązanie świetnie się sprawdza w połączeniu z systemem CRM, ponieważ możesz pozyskać automatycznie leady, na których Ci zależy. Jedynie co musisz zrobić to określić kryteria, a następnie system przeszukuję bazę LinkedIn i dostarcza Ci listę wyselekcjonowanych wyników.

Sales Navigator jest znacznie lepszym rozwiązaniem od ręcznego przeszukiwania portalu, ponieważ udostępnia kilka opcji, które ułatwiają kwalifikację leada np. poleca użytkowników pod względem preferencji sprzedażowych, interakcji z potencjalnymi klientami, ich historii sprzedaży. Dodatkowo może wskazać m.in. listę potencjalnych leadów podobnych do zapisanych wcześniej klientów na LinkedIn.

– Lead Gen Forms

Warto wykorzystać również kampanię reklamową, która za pomocą formularza pozyskuje dane klienta. Jest to bardzo efektywna forma reklamy, ponieważ użytkownik nie musi ręcznie uzupełniać pól, tylko system robi to automatycznie za niego automatycznie. 

  • Cold mailing 

Większość osób ma złe skojarzenia z wyrażeniem “Cold mailing”. Jednak wbrew pozorom jest on w dalszym ciągu bardzo efektywny, jeśli dobrze się ułoży cały proces. Oczywiście, aby rozpocząć cały proces, na początku trzeba stworzyć bazę mailingową, do której chcemy wysyłać wiadomości. Już w tym momencie powinniśmy zadbać o prawidłową segmentację klientów. To nam znacznie ułatwi tworzenie ofert dla konkretnych grup odbiorców. Adresy mailowe można pozyskiwać w bardzo prosty sposób, wykorzystując różnego rodzaju katalogi firm. 

Po stworzeniu listy należy stworzyć sekwencje maili do konkretnych grup odbiorców. Do wysyłania cold mailingów przeznaczone są specjalne narzędzia, które umożliwiają nam takie działania. Przykładowym takim rozwiązaniem jest Woodpecker. Jeśli raz stworzysz taki cykl maili, wystarczy, że będziesz uzupełniał swoją bazę o nowe kontakty. W ten sposób możesz być pewny, że co miesiąc będziesz pozyskiwał od kilku do kilkudziesięciu klientów.

  • Elementy strony internetowej

Większość kanałów internetowych kieruje ruch na Twoją stronę. Dlatego warto zadbać, żeby na Twojej stronie internetowej znajdowały się elementy, które będą umożliwiały generowanie nowych leadów. Pierwszym i najbardziej oczywistym sposobem jest oczywiście wypełnienie formularza kontaktowego. Upewnij się, czy na pewno działa on prawidłowo. Mógłbyś/Mogłabyś się zdziwić, ile firm posiada źle skonfigurowane formularze kontaktowe, przez co tracą wielu potencjalnych klientów. Dodatkowo upewnij się, czy we wszystkich miejscach masz wpisany prawidłowy numer telefonu oraz adres e-mail.

Tak jak wcześniej wspomnieliśmy, warto stworzyć “Lead magnet”. Może on się Tobie przydać nie tylko w kampanii reklamowej, ale jest to również wartościowy element Twojej strony internetowej. Ludzie o wiele chętniej zapisują się na newsltetter jeżeli od razu otrzymają od Ciebie coś wartościowego. Dlatego dodaj w kilku miejsca na swojej stronie, że można uzyskać od Ciebie bezpłatne materiały.

Ciekawym rozwiązaniem jest również zainstalowanie na swojej stronie wtyczki typu CallPage. Dzięki niej zachęcisz swoich klientów, aby skontaktowali się bezpośrednio z Twoją firmą za pomocą telefonu. Bezpośrednia rozmowa z takim klientem jest o wiele skuteczniejsza niż kontakt mailowy.

Dodatkowo możesz zachęcić klientów do zapisywania się do swojej bazy, poprzez chatbota lub web push. Dzięki temu będziesz mógł/a mieć z nimi stały kontakt i wysyłać im powiadomienia o dostępnych ofertach.

3. Sprzedaży

O tym, w jaki sposób wykorzystać narzędzia do domykania transakcji sprzedażowych opisaliśmy szczegółowo w tym artykule: Jak Dbać o Obsługę Klienta Dzięki Odpowiedniemu Wdrożeniu CRMu? Z tego wpisu dowiesz się, w jaki sposób prawidłowo wdrożyć CRM, aby doprowadzić do zamknięcia sprzedaży. Dzięki narzędziom do CRM będziesz mógł/a ustawić przypomnienia o tym kiedy i co powinieneś/aś wysłać klientowi. Dodatkowo możesz tam zamieścić gotowe szablony wiadomości, ofert u umów, co znacząco przyspieszy Ci cały proces. 

Innymi narzędziami, które automatycznie mogą wspierać cały Twój proces sprzedażowy to oczywiście system mailingowy, reklamy sprzedażowe, boty oraz notyfikacje.

4. Inne działania.

Oczywiście dzięki dostępnym rozwiązaniom można zautomatyzować o wiele więcej czynności. Wszystko zależy od Twoich potrzeb i wyobraźni. Tak jak wcześniej wspomnieliśmy, my głównie korzystamy z systemu Zapier, jednak podobne funkcjonalności oferuje również Integromat, czy IFTTT.

Po zalogowaniu do systemu Zapier, po kliknięciu po lewej stronie w Dashboard możesz sprawdzić, z jakimi aplikacji możesz połączyć narzędzia, z których korzystasz. Zapier umożliwia skorzystanie z gotowych szablonów lub możesz ręcznie zintegrować ze sobą aplikacje. Dodatkowo można skorzystać z filtrów i reguł, które umożliwiają stworzenie sprecyzowanych integracji. Zapier integruje ponad 2,000 aplikacji na miliony sposobów. Sam/a sprawdź, jak może zaoszczędzić Ci czas.

To już wszystkie polecane przez nas metody automatyzacji marketingu, pozyskiwania leadów oraz sprzedaży. Jesteśmy pewni, że po przeczytaniu tego artykułu masz masę pomysł na usprawnienie tych obszarów w swojej firmie. Jeśli Ty również korzystasz z jakiś ciekawych rozwiązań, podziel się nimi z nami w komentarzu!

Szukaj

Kategorie

Newsletter

Zapisz Się Na Newsletter i Odbierz E-booka!

Zapisując się na newsletter, co tydzień otrzymasz od nas wiadomości, w jaki sposób możesz usprawnić swój biznes dzięki G Suite!

Najnowsze wpisy

12 Powodów, Dla Których Warto Zacząć Pracę Na G Suite

12 Powodów, Dla Których Warto Zacząć Pracę Na G Suite

Czas czytania artykułu ok. 5 min 30 sek.1. Dlaczego warto korzystać z rozwiązań chmurowych? 2. Dlaczego w smartBusiness korzystamy z G-Suite? - Czym jest G-Suite? - Co zawiera G-Suite? - Dlaczego warto korzystać z Gmaila dla firm? - Jak my wykorzystujemy G-Suite w...

15 Funkcji, Jak Efektywniej Korzystać z Gmaila

15 Funkcji, Jak Efektywniej Korzystać z Gmaila

Czas czytania artykułu ok. 5 min 30 sek.1. Dlaczego warto uporządkować swoją skrzynkę mailingową? 2. Jakie błędy popełniają użytkownicy, korzystając ze skrzynek mailingowych? 3. Na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć przed organizacją skrzynki mailingowej? 4. Od...

Pobierz Bezpłatnie
E-booka!

Dowiedz się, w jaki sposób możesz zautomatyzować swój biznes, wdrażając konkretne rozwiązania do swojej firmy!

Ebook: 14 Kroków Do Biznesu Na Autopilocie [smartBusiness]

Zobacz nasze inne artykuły